a

a

duminică, 12 iulie 2015

RUGACIUNE DE MAIESTRIE SPIRITUALA



Dumnezeule Mama/Tata:

Ajuta-ma sa simt ca sunt una cu Tine
si ca sunt egalul fratilor mei.

Ajuta-ma sa-mi identific judecatile
si sa caut indreptarea in interior.

Ajuta-ma sa renunt la rusine si invinovatire
si sa invat din greseli, pentru a nu le repeta.

Ajuta-ma sa ma ingrijesc de trupul meu, de familia mea, de comunitatea si de planeta mea.

Ajuta-ma sa creez ceea ce este spre binele meu cel mai inalt
si pentru binele cel mai inalt al celorlalti.

Ajuta-ma sa fiu responsabil pentru creatiile mele.

Ajuta-ma sa renunt la constienta de victima
si sa inteleg ca sunt o persoana puternica, ce are multe optiuni creative.

Ajuta-ma sa ma afirm intr-un mod iubitor,
fara sa-i atac pe ceilalti sau sa caut sa influentez alegerile pe care trebuie sa le faca ei.

Ajuta-ma sa le ofer celorlalti libertate,
pentru a primi si eu libertate, la randul meu.

Ajuta-ma sa ma indrept cu compasiune catre cei care sufera, care se afla in necaz, sub presiune, sau sunt limitati in orice fel si sa le ofer speranta si incurajare. Lasa ca inima mea sa se deschida catre ei. Lasa ca ochii mei sa vada dincolo de comportamentul lor, care este motivat de frica si desconsiderare de sine.

Fie sa le ofer celorlalti si mie insumi
iubirea necoditionata si acceptarea pe care mi le oferi Tu mie.

Ajuta-ma sa-mi stapanesc aptitudinile si talentele,
pentru a le pune in serviciul Tau
si pentru a-mi implini menirea de aici.

Ajuta-ma sa intru in rolul pe care mi L-ai pregatit,
pentru a-i inspira si a le da forta celorlalti.

Ajuta-ma sa am incredere in darurile mele si sa le ofer in lume, fara a astepta ceva in schimb, oricand apare o ocazie.

Ajuta-ma sa daruiesc liber si sa iubesc liber, predandu-Ti Tie rezultatul.

Ajuta-ma sa renunt la nevoia de control,
pentru a putea sa traiesc cu gratie Divina si cu spontaneitate.

Ajuta-ma sa-mi inteleg si sa-mi vindec ranile,
pentru a nu indeparta Iubirea sau a-I interzice prezenta in inima si in relatiile mele.

Ajuta-ma sa ma linistesc si sa devin vulnerabil. Ajuta-ma sa invat sa cer ajutorul
si sa am incredere in ajutorul pe care mi-L oferi.

Ajuta-ma sa vindec trecutul,
pentru a putea sa pasesc deplin in prezent.

Ajuta-ma sa devin o usa deschisa pentru vindecarea celorlalti
si lasa-ma sa pasesc, plin de curaj, prin usa care a fost deschisa pentru mine.

Ajuta-ma sa renunt la tot ce este fals
si sa ma ancorez in ceea ce este adevarat,
cu fermitate si convingere.

Ajuta-ma sa fac ceea ce spun, sa ascult cu atentie
si sa vorbesc doar daca am ceva bun de spus.

Ajuta-ma sa inteleg ca Prietenul este mereu alaturi de mine si ca singura mea menire este sa fiu un Prieten pentru ceilalti.

Ajuta-ma sa ma detasez de renume si faima
si sa renunt la toate formele de autoritate exterioara,
pentru a putea fi indrumat de catre autoritatea din interior.

Ajuta-ma sa stiu, oriunde si oricand,
ca binele cel mai inalt al celorlalti
este si va fi intotdeauna si binele meu cel mai inalt.

Fie ca tot ce ma desparte de ceilalti sa dispara,
ca eu sa pot recunoaste Sinele Unic in toate fiintele.

Ajuta-ma sa-mi savarsesc lucrarea pe pamant,
cu grija si smerenie,
pentru ca, dupa indeplinirea ei, sa ma intorc la Tine.

Fie ca toate valurile si obstacolele care ne separa sa se dizolve, pentru a ma putea afunda pe deplin in Inima Iubirii Tale!
 

Paul Ferrini

2 comentarii: